Magamról

Hungary
szép zöld hajam hullámosan omlik a vállamra,vörös szemeim a holdfényben szikrát vetnek... A Ponty: Én nem is létezem... PÁPÁ:) hosszú,sárga fogaim tündöklenek a telihholdban... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá... ez fájhatott... de a vám pír ösztönök azok már csak vám pír ösztönök...

Rádió

2008. november 14., péntek

A matekórán éppen az orromat túúúúúrtam, hirtelen kiestett egy takonydarab az orromból és szavalni kezdett.......

Egy pár szó eredetemről Frankenstein fölemeli a szerencsétlen ember fejét, és levágja koponyájának fehér tetejét! Kiveszi agyvelejét, mikróba teszi, s mikor kész lesz megeszi. Tíz perccel később rohan a WC-re:
-Ó én balga, fosni, fosni, fosni...
Mikor kilehelte gondjait a szép fehér kagylónak, fölállva, ránézve a kakára, felsikkantva, felkiálltva:
-Púder Szlájm, én mutáns teremtésem mit keresel ott lent a WC-ben???
És Púder Szlájm fölsóhajtva ezt szavallja:
-Kapcsolj fel Britney-t én teremtő gazdám, mert ürüléked én mozgásomat korlátozza.
Franki hátranyúl és lazán megnyomja a gombot, s felbömböl Brtiney Toxicja.
-Méreg, méreg, méreg, méreg. Ó te csodás féreg!
Mondja a kis lény a kakiban.
-Már megint nyakig vagyok a szarban!
Frankenstein feldühödve lehuzza a WC-t, s nézi kavargó, kakiba ragadt lényét.
A vén tudós felsóhajt és elgondolkodik barátja sorsán...
-Báj, báj Púder Szlájm!...

Nincsenek megjegyzések: